Dyson V7 Absolute

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V7 Absolute op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Patricia 14-03-2018

Dyson V7 Absolute

Geschreven voor: Dyson V7 Absolute

Ontzettend blij met de aanschaf van de V7 Absolute. Heb de stofzuiger nu 14 dagen en wat een verademing is het. Omdat de draadloze stofzuiger zo compact is pak je de stofzuiger veel sneller dan mijn vorige gewone stofzuiger. Hij is meteen klaar voor gebruik en makkelijk in gebruik. Zelf de kinderen pakken nu de stofzuiger om even hun kamer of ongelukje in huis op te zuigen. De zuigkracht is prima, heb de turbo boost bijna niet nodig. Ook de extra mondstukken zijn prima.Voor mij niks anders meer.

Pluspunten

• zuigkracht goed
  • draadloos
  • veel accessoires
  • handzaam
  • geen stofzuiger zak

Daniel 12-03-2018

Echt heel goed

Geschreven voor: Dyson V7 Absolute

Het product zo'n 5 maanden in gebruik en werkt zoals verwacht. De zuigkracht is goed en de turbo stand zelden nodig. We hebben een eengezinswoning met zolder en overal ligt laminaat. Stofzuigen zal nooit een pretje worden maar hiermee wordt de telkens weer terugkerende klus veel sneller en gemakkelijker geklaard. Als m'n kids in de woonkamer knoeien en bij het stofzuigen van de trappen of auto ben ik het meest blij met deze Dyson. Haren zijn het enige wat in de borstel blijft zitten en waar je eens in de zoveel tijd even 2/3 min aan moet besteden om deze los te halen. Maar dit t.o.v. het andere aan bespaarde tijd en geen gedoe met zakken legen/kopen e.t.c. is het mij dubbel en dwars waard. Van garantie heb ik nog geen gebruik hoeven maken dus daar kan ik niet over oordelen. Onze oude stofzuiger wordt niet meer gebruikt en zou deze Dyson stukgaan sparen we weer voor een nieuwe.

Pluspunten

• Flexibiliteit
  • Accuduur

Minpunten

• Haren in borstelkop, klein minpuntje

evalien 09-03-2018

superfijne stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V7 Absolute

Wat een fijne stofzuiger ik stond er wat sceptisch tegenover de meeste steelstofzuigers vallen enorm tegen maar de dyson v7 absolute stelt niet teleur , hij is handig in gebruik , super wendbaar , en heeft een hoge zuigkracht.
het is een genot om mee te mogen stofzuigen . Je bergt hem makkelijk op in bijvoorbeeld je meterkast.
Voor mijn gezin is dit de ideale stofzuiger de hondenharen zuigt ie zo op als de kinderen wat gekruimeld hebben pak je ff snel de kruimeldief wat wil je nog meer .

Pluspunten

• extreem wendbaar komt overal bij
  • alle hulpstukken
  • zuigkracht
  • makkelijk afval te deponeren
  • wasbare filter

Minpunten

• accuduur mag wat langer

Nike 15-11-2017

ideaal voor kort en snel gebruik

Geschreven voor: Dyson V7 Absolute

Ideaal voor een huis met kinderen en huisdier. De dyson v7 absolute hangt in de kast opgeladen dus ieder moment makkelijk te pakken.
Wij pakken hier in huis nu nog sneller de stofzuiger omdat het makkelijk en snel het vuil opzuigt.

Ook ideaal voor de trap, vroeger moest je met de hele stofzuiger trede voor trede omhoog en dan zat ze ook nog met het snoer dat in de stopcontact moet blijven zitten. Nu is de trap zo gedaan.

De mindere punten zijn dat hij opgeladen maar een half uur zuigt en op volle zuigkracht of met stang zelfs nog minder, en omdat wij een redelijk groot huis hebben is het net niet haalbaar om in 1x door te gaan om het hele huis gestofzuigd te hebben. Ook moest ik nog erg wennen aan het zuigstuk die heel soepel van links naar rechts kan, wat mij betreft iets te soepel.
Veel verschillende mondstukken waardoor ik soms ook niet wist welke ik nou precies moest pakken. Te veel keuze.

Pluspunten

• snoerloos
  • niet te zwaar in de hand
  • hoge zuigkracht

Minpunten

• 30 min zuigkracht of zelfs minder
  • veel verschillende mondstukken

Nike 15-11-2017

ideaal voor snel en kort gebruik

Geschreven voor: Dyson V7 Absolute

Pluspunten

• snoerloos
  • sterke zuigkracht
  • makkelijk in gebruik
  • niet te zwaar in de hand
  • 2 soorten zuigkracht

Minpunten

• 30 min zuigkracht of korter
  • oplaad tijd 4 uur
  • veel verschillende mondstukken